19.7.2013

Riitele rakentavasti

-Kuule, ei elämä ole pelkkää seksiä!
-Sen mä olen kyllä sun kanssasi huomannut!

-Eksä ole ottanut jo tarpeeksi?
-En. Mä kuulen vieläkin kun sä puhut.

-Sä luulet taas olevas niin fiksu.
-Sun rinnalla jokainen tuntee olonsa fiksuksi.

-Eksä osaa tehdä mitään oikein?
-En. Jos osaisin, olisin jonkun muun kanssa naimisissa.

-Kuule, kukaan ei ole täydellinen.
-Sä et ilmeisesti tunne minua riittävän hyvin.

-Käytä järkeäs!
-Se on aivan turhaa sun seurassasi.

-Sä tarvitset kuule jonkun ammattiauttajan apua.
-Sussa on auttavaista amatööriä ihan tarpeeksi.

-Rakastatko mua vielä?
-Sä olet jo kolmas, joka kysyy sitä tänään.

-Älä viitsi olla naurettava.
-Onko sulla siihen joku yksinoikeus?

-Onko viina sinulle minua tärkeämpi?
-Ei, mutta se saa minut iloisemmalle tuulelle.

-Meinaatko sä mennä ulos tonnäköisenä?
-En. Mä olen varmasti heti iloisemman näköinen heti kun pääsen ulos.

-Ja sä tiedät kaiken tästäkin asiasta..
-Enkä tiedä, vaikka sinusta varmasti siltä tuntuu.

-Jos sä haluat kuulla minun mielipiteeni, niin..
-Mä kuulen sen vaikken haluaisikaan.

3 kommenttia:

  1. Tulostin nämä jääkaapin oveen :)

    VastaaPoista
  2. Aika eeppisiä, etten sanoisi. Tosin aiheuttavat luonnollisesti ns. siirtymisen ulkoruokintaan. Vaan mitenkäs se sanonta menee, "totally worth it".

    VastaaPoista
  3. KT: Leikit hengelläsi. ;)

    YP: Näinpä.

    Jos ihmettelitte miksi kommentit on julkaistu päiväkausia myöhässä, niin ilmoitukset saapuneista kommenteista eivät jostakin syystä saapuneet sähköpostiin perille. Korvasin vanhan sähköpostin paremmalla, joten nyt on pientä toivoa että ilmoitukset saapuneista kommenteista saapuisivat ajallaan perille.

    VastaaPoista

Kommentit julkaistaan, edellyttäen että ne ovat asiallisia. Jos kommenttisi ainoa tarkoitus on oikeinkrijoituksesta, Isoista Alkukirjaimista, yhdys sanoista tai pilkkuvirheistä, nissuttaminen, jätä kommenttisi suosiolla lähettämättä. Oikeinkirjoitus on minulle tavoite, mutta en pyri siihen hampaat irvessä.